the-bettacare-advanced-auto

Retourformulier

De eerste regel is: Niet goed, geld terug.

RETOUR ZENDINGEN
Retouren horen er bij en zijn ook geen probleem.  Wel is het vreemd dat wij regelmatig retouren ontvangen ZONDER afzender of andere gegevens.  Dat zijn puzzels die dan in het service center blijven liggen net zo lang tot dat een consument zich meld. 
Daarom ons verzoek, gebruik het retour formulier en doe dat ook in de doos!


U heeft het recht een door u besteld product binnen 14 werkdagen aan ons retour te sturen, mits onbeschadigd en in oorspronkelijke staat en niet gebruikt. U heeft dan tevens recht op het retour ontvangen van alle betaalde bedragen (uw oorspronkelijke aankoopbedrag). Er zijn echter voorwaarden: Zo zijn de retour vrachtkosten altijd voor de rekening van de aankopende partij. Wij zullen direct na ontvangst van je retourzending het product controleren en, indien onbeschadigd en in zo ver mogelijk in oorspronkelijke staat, het aankoop bedrag binnen 14 dagen aan je terugbetalen. ( in de praktijk streven we er naar om alle retouren binnen 5 werkdagen te verwerken)

Graag onderstaand retourformulier invullen voordat u het product retour zend

Het product moet wel nog verkoopbaar zijn
Het product dient in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd terug gestuurd te worden. Indien redelijkerwijs mogelijk.; (Vraag uw zelf af wat er zou gebeuren als U dit pakket zou ontvangen)

Opmerking: we hebben heel weinig producten die hier onder 1 of 2 vallen. Als het een uitzondering product is dan zetten we het er met grote letters en heel duidelijk bij.

Reden retour
Het is niet verplicht om de reden van retour te vermelden. Maar wij zouden wel graag de reden willen weten, zodat we daaruit kunnen leren wat er fout is gegaan of wat we in de communicatie moeten verbeteren.

Transportschade
Als je een pakket ontvangt dat zichtbare schade heeft opgelopen tijdens het transport,
is het belangrijk dat je het pakket onder voorbehoud in ontvangst neemt of
als alternatief het pakket opent onder toezicht van het personeel van de vervoerder.
Mocht de inhoud schade hebben opgelopen, moet er een schadevergoedingszaak aangemaakt
worden met dpd. Het personeel van dpd kan je hierbij helpen.

Het is belangrijk dat je direct bezwaar maakt over de toestand van het pakket
en dat je het pakket onder voorbehoud in ontvangst neemt.
Maak ook foto's van de verpakking.
Het is ook mogelijk om het beschadigde pakket bij ontvangst te weigeren.
Het pakket zal dan retour gaan naar ons voor creditering.

Het is ook mogelijk om een schadevergoedingszaak te starten als de schade niet zichtbaar is bij ontvangst.
Het is hierbij wel belangrijk dat je zo snel mogelijk contact opneemt met dpd, omdat zij na enkele dagen het beschadigde artikel niet meer zullen vergoeden.
Daarnaast is het altijd beter om de schadevergoedingszaak direct te starten als je de schade ontdekt.

Graag uw bank informatie
U betaald ons meestal via IDeal. Dat heeft als nadeel dat wij uw bankgegevens niet hebben.
Maar bij een retour betaling moeten we wel weten op welke bankrekening wij het geld moeten overmaken.
Graag de juiste naam, bank relatie en rekeningnummer.
*Ook in de showroom  hebben we GEEN contant geld en kunnen wij NIET contant uitbetalen.

Na de bedenktijd
Is het bedenk termijn van 14 dagen verstreken dan dient u eerst contact met ons op te nemen alvorens u het product aan ons retour stuurt.

Wij accepteren GEEN strafport
Retourzendingen die niet, of te weinig, zijn gefrankeerd worden door ons aangenomen.  Maar de strafport verreken we met de uitbetaling. Voor vragen of onduidelijkheden : Tel: 073 6840840

Contact opnemen
Veel van de problemen en vragen zijn via de telefoon uitstekend op te lossen. Mocht je vragen of opmerkingen hebben over onze producten en/of diensten dan kun je telefonisch of via de mail contact op nemen met:

e-mail: info@pasopshop.nl
Tel: +31 (0)73 6840840 (onder kantoortijd te bereiken)

 

 

 

                                                                                                                                                            

 

Retourformulier  

Retourneren is geen probleem, mits u zich aan de volgende punten houdt:

Wij accepteren artikelen in oorspronkelijke staat (schoon, ongebruikt, originele verpakking, onbeschadigd en voor bij de traphekjes transportbeschermers (piepschuim).

artikel binnen 14 dagen terug sturen.  

LET OP: De kosten van de retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening. 

Dit formulier meesturen in de doos.

Persoonlijke gegevens:          

Belangrijk wij zoeken u gegevens via uw BESTELNUMMER:     ________________________

 

Naam

 

Adres

 

Postcode

 

Woonplaats

 

E-Mail

 

Telefoonnummer (*)

 

IBAN-Bank nummer

 

Naam rekening houder

 

         

 

Bestelling gegevens:            

Bestel nummer

 

Ontvangen op

 

 

Reden van retour (*) optioneel

 

          

 

             

                                                                                                                                                          

 

 

 

Dit formulier gebruik voor op de doos

S.v.p. normaal frankeren met PostNL

Afz ordenummer: 

Verzend datum: 

 

 

Safety Things BV

Rietveldenweg 2 

5222AR ’s-Hertogenbosch

Nederland